Kursus fertigasi cili 2020 praktikal video coach bahar


kurusu fertigasi cili praktikal video

Sekarang ni kalau anda sedang tercari-cari macam mana nak buat bisnes atau buat duit, mungkin boleh belajar tanam cili secara fertigasi. Sayur di Malaysia ni lebih 80% import dari negara jiran terutamanya dari Thailand.

Ramai anak muda nak Jana duit secara part time. Tanam sayur tepi rumah je dan dapat pendapatan. Memang ramai dah mencuba sistem fertigasi ni. Jika 1000 polybeg tanam cili boleh menghasilkan pendapatan 10-15K semusim kalau menjadi. Kalau tanam buah rock malon dan dijual RM10 sebiji (2kg) ada 1500 polybag dah Ada hasil jualan 15K dalam masa 60 hari. Kalau tak buat memang tak tahu. Jangan biarkan tanah-tanah terbiar.

Mengapa ada yang gagal?. Semua pekerjaan susah, kegagalan sebenarnya berpunca dari tiada ilmu. Main hentam kromo je. Akhirnya gagal dan polybeg terbiar macam tu sahaja. Kalau nak jadikan pendapatan ianya perlu serious dan fokus dengan apa yang kita lakukan.

Kawan coach Bahar buat 1500 polybeg je boleh dapat 12 ton terung. Kalau jual RM4 sekilo memang banyak dapat. Tapi itu cerita orang lain.

Hari ni ada cerita baik. Mungkin anda nak mula kecil-kecilan tanaman cili atau anda nak mulakan jadikan pendapatan. Anda tak tahu kat mana nak belajar. Anda boleh belajar secara prektikal langkah demi langkah kursus fertigasi oleh Coach Bahar.

Jangan risau coach Bahar ada sediakan video. Boleh tengok ulang-ulang. BELAJAR KAEDAH FERTIGASI CILI melalui video dari mereka yang telah berjaya. Kalau tahu tanam cili, anda boleh tanam sayur yang lain dengan senang.

Jangan ulang kesilapan² yang pernah dilakukan. Video ini membantu untuk anda jadi lebih bijak.

Antara kandungan topik dalam video:

  • Motivasi usahawan tani
  • Penyediaan anak benih
  • Kenalpasti mahluk perosak dan pencegahannya.
  • Penyediaan racun.
  • Pengunaan baja AB
  • Penyediaan tapak tanaman
  • Sistem paiping A to Z
  • Penjagaan pokok mengikut peringkat
  • Rawatan sabut Dan penyediaan tapak bagi penyediaan semula.
  • Marketing bagi menjual hasil pertanian.

Dapatkan video terbaru Belajar langkah Demi langkah melalui Video Fertigasi Cili.

Kenapa nak belajar tanaman cili. Sebab… Jika anda tahu tanam cili, tanam timun, tanam cekur InsyaAllah tahu lah buat sistem & tanam apa pun jenis sayur.

Video-video ini anda akan dapat dalam telegram sebaik sahaja pesanan anda disahkan.

Pesanan hanya boleh dibuat secara online…

Klik Tempah Sekarang untuk membuat pesanan anda. Terima kasih.